arg... ibland kan en bussresa vilja få mig att mörda någon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske inte skulle va med i så mkt fjortisbråk om du inte var vän med massa 96or. inte konstigt att dom e äckliga och omogna. håll dig till 94 istället. försök skaffa 94 kompisar :)

2011-07-05 @ 10:26:54
Postat av: Emmelie <33333

ÅH älskar att kommentera din blogg <3333 Haha så roligt att läsa alla dina idiotiska inlägg, riktig bra underhållning en sån här tråkig dag ! Älskar att du skriver massa skit också, för så vitt jag vet har du aldrig kunnat sluta snacka skit, varje gång man var med dig så snackade du skit. Det är liksom det du gör bäst ! Sen försvånar det mig ändå lite att du faktist sitter och snackar skit om din bästavän.. Me iofs du har ju verkligen inte någon som helst respekt för folk egentligen. Kul att du säger att Elin ligger runt också. Hon har haft sex med sina pojkvänner, är det konstigt? Sen vilka hon ligger med eller hur många ska du skita i. Inte hon som gick runt och berätta om hur hon hade sugit av sin kille och fått all sarre i munnen ........ FRÄSCHT JA ! Så om du ska köra fult mot min närmsta vän, så kör jag fult mot dig patetiska du. PUSS och ha en super dag !

2011-07-05 @ 16:17:09
Postat av: Anonym

omoget och skriva att en 96a ligger runt när du har bilder i din header som skriker "kom och ta mig". känner inte dig, men dina bilder ger folk fel intryck. du har väl pojkvän, skäms du inte?

2011-07-06 @ 00:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0