Nu ska issa ha datorn.


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Hej! Va gärna med på min bloggtävling om du är intresserat att vinna en parfym ;)

2011-10-20 @ 10:59:23
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/
Postat av: Elin

altså fyfan mimmi.

ja jag såg dig på gymnasiemässan idag, nej ja kollade inte snett på dig vafan har du fått DET ifrån?

det jag fick höra de va att du kollade på mig, visst kbry lixom vill du hålla på så gör de, men vrf försvarar du dig med att de var jag som började? jag såg dig VISST. men när ja hörde att du kollade snett hade ja inte ens tittat på dig, ja såg inte ens att du satt där förän dom påpekade det för att du kollade snett på mig. o nej ja tänker inte skriva att du är ful osv för att "provocera" som du gjorde. när du skrev att jag ligger runt, vilket var jävligt onödigt skrivet eftersom både du o ja vet att jag inte gör det, har aldrig gjort o kommer aldrig göra heller. men ja kan ha mina åsikter ändå. utan att skriva ut de här för att jag är arg, som du gör. du ska ALLTID påpeka hur ful man är osv. va hjälper de dig? ärligt har inte DU åtminstonde, som är 2 år äldre, växt ifrån sånt? blir bara så jävla arg, tror du ja bryr mig så mycke att ja pallar lägga en bitchblick på dig o starta bråk eller? visst ja pallar skriva dehär men nu är jag arg. innan brydde jag mig inte. ber dig inte ta upp dehär i ett inlägg, för ja kommer inte svara o de ända du kommer ha o skriva är hur ful du tycker ja är o vilka problem ja haft o vad som är fel på mig. de är sån du är.

2011-10-20 @ 20:31:29
URL: http://elees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0